fredag 1 april 2011

Och vinnaren är...

....inte korad än. Ni kan gott vänta. Ett tag till.
Jag, kollegan och en annan bloggare var ute på promenad. Inte i min hemby men bra nära. Man skulle kunna tro att det regnar mycket där.


Väldigt mycket. Så mycket att det krävs ett badkar! Nog brukar det väl stå en tunna under stuprören? Inte ett badkar. Men som sagt. Det kanske regnar mycket där.

Jaha. Tiden har gått ut. Klockan är stoppad. Tävlingen är avslutad. En minut över tolv. På natten alltså. Ska vi ta det där med vinnaren nu då? När tiden äntligen gått ut. Det gör vi. Och det blev en. Flicka! Hahahaha. Jag är så rolig. Skämt och sido. En vinnare är korad. Av kommasisttävlingen. Det blev en av er trogna kommentatorer som vann. Det känns bra. Det var lite så jag hade tänkt. Att en av "oss" skulle vinna. Det är roligt med nya läsare. Det är det. Absolut. Kanske kan vi ha en officiell tävling sen. Någon annan gång. Om jag fortsätter blogga det vill säga. Funderar på att lägga ner. Att lägga min tid på annat. Att låta cyberrymden klara sig utan ÄlgEva.
Ja, just ja, det var det här med vem det var som vann. Vinnaren är.... Här skulle vi haft en trumpetfanfar. Tadatada!! Aliel! GRATTIS! Paketet kommer med posten.

Vi avslutar med en liten sötnos som också var med på promenaden.


 

2 kommentarer:

  1. Tack! Glad blir jag :-)
    Tankar på att sluta blogga tycker jag att du lägger undan... precis nu när jag vant mig att titta in här då och då...
    Min adress är mailad till dig nu...

    SvaraRadera