onsdag 19 januari 2011

Frågestund

Jobbade några timmar på eftermiddagen. Skyndade hem för att göra middag. Den jag hade förberett lite innan jobbet.


Kan någon gissa vad det blev? Kanske inte helt enkelt, men gott blev det. Trots att jag glömde ägg.

I morgon blir jag hemma på förmiddagen. För att plugga. Lika bra det. Känns lite väl att vara tre personal på en elev. Kan bli så när vinterkräksjukan slår till. För det verkar vara just äckelkräkan som kommit hit. Fy vad jag avskyr magsjuka. Nu spritas det hejvilt i det här huset kan jag tala om. Frågan är om jag borde åka på annan ort för inköp av handsprit. Så dom på apoteket här inte tror att vi dricker det.

Fortfarande ingen träningsvärk. Jag tar i. Det gör jag. Så mycket att jag hyperventilerar. Flåsar så munnen blir jättetorr. Jag blir röd-lila i ansiktet. Det blir jag. Svettas gör jag också. Så. Vad gör jag för fel? Vart är träningsvärken?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar