söndag 3 oktober 2010

Bloggtävling!

Om man surfar runt på andra bloggar ser man att de har tävlingar lite titt som tätt. Det har aldrig jag haft. Men nu! Nu är det dags för en tävling på den här bloggen också. Eller dags. Det har varit en utan att ni vetat om det. Hahaha! Jag har räknat och räknat. Överdrev nog en smula där. Jag har i alla fall räknat kommentarerna. Eller rättare sagt, räknat vem som varit duktigast på att kommentera, alltså flest gånger. Stort som smått. Och vinnaren är, här skulle det ha varit en fanfar, KOLLEGAN!! Du är bäst. Som vanligt faktiskt. Det är så. Kollegan är en helt fantastisk person. Hon finns där både när man behöver henne och inte. Vad hon har vunnit?



Naturligtvis de senaste raggisarna jag stickat! 

Nu ska ni inte vara ledsna ni som blev utan. Det kan komma fler tävlingar. Eller det kommer komma fler tävlingar. Jag lovar! Vad som krävs för att ha chansen att vinna? En liten ledtråd kan ni få. Det har med kommentarerna att göra.

6 kommentarer:

  1. Borde inte tvåan bland kommentarerna åtminstonde få de ihoptovade-i-tvättmaskinen-sockorna?
    För övrigt är jag mäkta imponerad över att du redan massproducerar dessa sockor, jag hittar på mer och mer andra saker att sticka bara för att slippa ta itu med att lära mig sticka hälar...

    SvaraRadera
  2. Men Helena, hälarna är inte svår, början är värre! Och ja, det var du som var tvåa men de ihoptovade har redan hittat en ägare. Nästa gång kanske jag måste tänka till och ha pris till både ettan och tvåan :-)

    SvaraRadera
  3. anita_palm@hotmail.com3 oktober 2010 kl. 20:16

    Det tar sig sa flickan. Dom ser ju lika ut. :)

    SvaraRadera
  4. Anita: Eller hur! Tänk dig nästa par. Hjärtan, dödskallar, blommor, bin, bilar...... Listan kan bli lång på olika mönster men det lär dröja innan jag kommr dit. Nöjer mig med sockpar där de är lika stora :-)

    SvaraRadera
  5. Hoppas dom är i storlek 37.

    SvaraRadera
  6. Kollegan: Storlek och storlek, dom har en början och ett slut - vad mer kan man begära?

    SvaraRadera