söndag 23 januari 2011

70 635


Om man inte har något att säga är det bättre att vara tyst. Eller hur? Medan jag är tyst kan väl ni som är in här och kikar runt tala om vilka ni är. Skulle vara roligt liksom. Att veta. Några har jag koll på. Men resten då? Ni behöver inte uppge skostorlek, byxstorlek, hårfärg, drömresemål och eventuell bhstorlek. Ni behöver inte ens lägga ut någon bild. Det räcker med en liten presentation bara. "Hej jag heter -- och hittade hit via --. Jag är från --." Räcker jättelångt!
Tack på förhand.

3 kommentarer:

  1. Hej, Rally är en som kollar nästan dagligen , du är duktig att skriva ...nu är det bara resten som ska komma fram ....

    SvaraRadera
  2. Tja du vet ju redan vem jag är. Du kommer liksom inte undan mig./ Kram

    SvaraRadera
  3. Hej. Jag gör tvärtom, vill inte alls berätta offentligt vad jag heter eller bor, därtill har jag för stark integritet... Men jag kan berätta att jag har 38 i skor och inte alls har ngt specifikt resmål. Jag har långt mörkt hår med mer och mer silver i för varje dag som går. Jag stickar mycket och gärna, läser mycket och gärna.
    Har hittat hit via nån annan blogg, sådär som man ju lätt gör och så har det bkivit en vana att titta in ibland... vissa bloggar intresserar, andra inte... ta det som en komplimang! :-)

    SvaraRadera