fredag 10 september 2010

Irland

Nu har vi äntligen landat på den gröna ön och träffat sonen! Resan gick bra förutom ett litet missöde vid säkerhetskontrollen. Jag blev muddrad från topp till tå, som den värsta kriminella tanten. Varför? Jag glömde ta av handledsskenan innan jag gick igenom metalldetektorn. Förvirrad? Ja!! Jag om någon borde veta att det är en metallskena i det jag har på armen dygnet runt. Går man igenom en metalldetektor är det halvsmart att ta av sig all metall innan. Det vet jag nu. Men å andra sidan vet jag även nu hur en kroppsvisitering känns. Det visste jag inte innan.
I morgon ska vi ut och åka buss. Det blir en guidad tur genom den Irländska naturen. Jag längtar!
Återkommer i morgon, nu är det dax för lite skönhetssömn. God night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar