onsdag 7 juli 2010

Ut och resa igen

Så var det dags att packa igen. Jag lovade mor i början av sommaren att jag skulle följa med henne, brors två söner och yngsta dottern till en djurpark lite mer norrut, nu är det dags. Ska bli spännande att se vad jag glömmer packa ner den här gången. När jag packade ur väskan efter förra resan kunde jag bara konstatera att det var tur tjejerna valde Gröna Lund och inte Leksand Sommarland, jag hade glömt mina badkläder hemma.

Äsch verkar trivas att vara hemma igen. Hon verkar ha glömt hur hon brukade yla när telefonerna ringer men det gör ingenting, ingenting alls faktiskt. I övrigt återstår lite läkning av småsår hon orsakat själv, tuggar på sig själv när hon är i en vad hon tycker stressig miljö, muskelbyggande samt lite skinn under magen som behöver krypa lite närmare magen. Annars är hon i ganska fint skick. Framför allt är hon glad men det är ju vi också!

Nej, nu måste jag ta tag i packningen så allt är klart när mor och pojkarna kommer med bussen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar