söndag 27 juni 2010

Här händer det inte speciellt mycket men ändå....

...verkar det svårt att hitta tid för lite bloggskrivande. Tycker dagarna mest går åt till att lyssna på folks klagan över bristen på sommarvärme, jo, ja, jag deltar nog en hel del jag också i klagandet men samtidigt har jag ingen panik. Jag ska ju vara ledig snudd på åtta veckor till så om inte värmen kommer i dag eller i morgon så gör det inte mycket, förhoppningsvis är jag fortfarande ledig när värmen väl kommer. Sen vet jag inte om jag är så förtjust i tanken på att klä av mig till bikini och visa upp kroppen på en badstrand. Vet inte när förändringen började men att den har börjat är helt klart! Kroppen är sig inte riktigt lik, den har svällt ut på de mest konstiga ställen - men mest på mitten. Börjar likna en båtboj faktiskt. Att träna den i form känns mest bara vansinnigt jobbigt, jag menar det enda som förmodligen hjälper är alla dessa tråkiga situps och benflaxningar. Om det skulle hjälpa och göra underverk med en eller flera promenader skulle det inte vara några problem, för är det något jag kan så är det att gå! Så för min del kan värmen hålla sig på en nivå där det är lagomt varmt för att sitta ute men för kallt för bad. Eftersom jag inte är av den egoistiska sorten hoppas jag att det blir några baddagar i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Var du glad att du inte liknar ett ägg iaf. Fast jag vet att det finns både bikinis och skinnställ till dom också. Har provat.....

    SvaraRadera
  2. Kollega: Tror inte du vet hur underbar du är!!

    SvaraRadera