måndag 3 maj 2010

Valborg

Åååå, vilken tråkig, kall och blåsig helg det har varit. Här hemma har vi haft fullt upp med att få tiden att gå. Fredag kväll var en ganska trevlig kväll, buffé på ett berg helt nära oss tillsammans med glada vänner. Eftersom tonårsdöttrarna gärna ville spendera kvällen i en lite större by än vår var jag deras privatchaufför under kvällen/natten. Det är nog så det kommer se ut framöver, jag lämnar och hämtar ungdomar lite här och där.Vet själv hur skönt det var att slippa ta bussen och bli hämtad istället. Här har ungdomarna inte så stora valmöjligheter, någon buss går det inte efter klockan sju på kvällen. Så jag kör gladeligen ungdomarna fram och tillbaka, då vet jag i alla fall vart de är (ibland).
Helgen i övrigt har mest gått, varken mer eller mindre. Söndagen ägnades åt:

Helt fantastiskt, jag, maken , yngsta dottern, tonårsdöttrarna och pojkvännen spelade tillsammans HELA söndagen! Antingen så ser man det som supernördigt eller så ser man det fantastiska i att en hel familj tillsammans gjorde något en hel dag och hade roligt!!

2 kommentarer:

  1. Spelade ni det där spelet där man får träningsvärk på riktigt?

    SvaraRadera
  2. Nopp! Inte den här gången, varvade bowling med något kulspel där man ska rulla en kula över olika brädor (skitsvårt!). Hysteriskt roligt att titta och lyssna på stressade familjemedlemmar

    SvaraRadera