onsdag 12 maj 2010

Utmaning

Fick en utmaning av Helenas Hopkok om att lägga ut en bild här på bloggen och den antog jag naturligtvis! Jag har inte några roliga bilder på lager och inte har jag någon inspiration för att ta något heller så det får bli en bild från vår vackra älv. Kortet tog jag i söndags när jag gjorde allt för att komma tillbaka till livet efter Ullared.

Eftersom jag inte har en aning om vilka som läser min blogg och om någon av er har en egen blogg kan jag inte utmana någon specifik utan kastar utmaningen rakt ut i luften!

Nu har jag inte tid med detta, snabeldraken och häxkvasten väntar runt hörnet!

2 kommentarer:

  1. Men nu blev det väl ändå galet... Du skulle ju lägga ut den tionde bilden sedan bloggstarten;-)

    SvaraRadera
  2. men ååååå, jag har ju lagt ut måååånga bilder ju....

    SvaraRadera