fredag 16 december 2011

Besöksmätare.

Alltså. Jag har, som den uppmärksamme läsaren sett, en besöksmätare till höger här på bloggen. Tyckte av någon anledning det skulle vara kul att se hur många som hälsade på här varje dag. Och ja, det är kul. Den där mätaren skickar dagligen mejl med utdrag på antalet besökare. Känns i min värld helt onödigt. Men mejlen fortsätter komma. Det är en bunt siffror. Snyggt uppradade visserligen. Men siffrorna säger mig ingenting. Alls. Men bäst som det är visas en webadress. Givetvis med en massa siffror även där. Nyfiken som jag är, av natur, födsel och ohejdad vana, så klickade jag på några såna där webadress en gång. Vart jag hamnade? HärHär. Och här. Bland annat. Hur i hela fridens dagar går sånt till? Någon som vet? Och kan tala om för tant.

2 kommentarer:

  1. Men det förstår du väl Eva =) Du tillhör ju eliten även i bloggvärlden =) Därför får du den länken, eller vad tror du???? Kram

    SvaraRadera
  2. Kapitalismens obehagliga tryne dyker upp överallt... Det gäller att värja sig... ler...

    SvaraRadera