torsdag 24 november 2011

Nya kunskaper är inte att förakta.

Om facebook kan man tycka mycket. Jag tycker en del. Lite blandat. Rätt använd kan ansiktsboken vara bra. Att ständigt uppdatera sin status tycker jag mindre om. Varför skulle andra vara intresserad av att jag bytt gardiner, skruvat bil, stekt köttbullar eller pillat mig i naveln? Tackar vet jag små, korta uppdateringar som kan få en att le. Få huvudet att åka lite lätt på sned samtidigt som man utbrister ett sött ååååå. Myndige sonen gjorde en sådan uppdatering i dag. Som fick mig att le. Faktiskt skratta högt.

Bilden är lånad här

Jo, det är en skål med keso. Och ja, det var just keso som fick mig att skratta. Högt. Varför? Keso är köttfärs gjord på Mumintroll.

1 kommentar:

  1. Se där ja! Finns det tillräckligt många gånger på nätet så blir det en sanning!
    Nästan så man skulle skriva det på sin status. :)

    SvaraRadera