torsdag 13 oktober 2011

Fel dag helt enkelt

Dagen började med ett platt bakhjul och avslutades med tunnbrödsbak. Vad som hände där emellan kan vi lämna utanför det här. Jag kan summera dagen så här - platt däck borde per automatik ge sängläge hela dagen.


Tunnbrödet blev gott. Absolut. Men känslan av stress fanns där hela tiden. Stressen över att inte hinna klart med allt som behöver bli klart innan jag lämnar hemmet kring 06.00 i morgon. Nu kan vän av ordning undra varför jag sitter vid datorn när jag i stället borde göra klart allt. Undra på vet jag. Men jag behöver den här pausen. Jag behöver rensa hjärnan. Och fylla på med lite energi. Energin från den stenugnsbakade pizzan är liksom slut.


I morgon bär det av till vårt lands huvudstad. För lite rekreation. Lite shopping. Lite musikal. Lite umgänge med en väldigt kär vän. Sist men inte minst, kvalitetstid med mor.

1 kommentar:

  1. Tack för den värmande kommentaren om min föreläsning i min blog!
    Hoppas du fick sova gott sen! :)

    SvaraRadera