måndag 4 juli 2011

Håll tummarna!

Återigen har jag skickat iväg en intresseanmälan för att bli Testpilot hos Smartson. Återigen. Den här gången gäller det ett objektiv. Ett som inte väger just någonting alls. Som räcker åt alla håll, tydligen. Det vore nästan för bra för att vara sant om jag blev utvald. Då skulle jag med min onda arm kunna fota och zooma hej vilt. Sovlovet skulle vara räddat. Det skulle bli ett fotolov. Jag skulle åka hit och dit. För att fota. Stort som smått. Djur och natur. Människor. Byggnader. Bilar. Typ allt. Liksom.


Så. Håll en tumme eller två. Är du snäll. :-)

2 kommentarer:

  1. En tumme kan jag allt hålla emellanåt, när jag bara lägger ifrån mig stickningen... det händer att jag gör det... ibland... :-)

    SvaraRadera
  2. Håller alla två, självklart...
    Men du, Kom ihåg, devisen....
    Otur i spel, TUR I KÄRLEK

    SvaraRadera