måndag 2 maj 2011

Åter igen.

Åkte till skogs igen. Såg inte så mycket den här gången heller. Ett älgben i flykten hann jag se. Att fota var inte att tänka på. Alls.


Sen körde jag rakt in i sorkparadiset. Det sprang sork kors och tvärs. Överallt. Skitäckligt. Faktiskt.


Om du klickar på bilden tror jag du ser det lilla äcklet bättre. Det lilla äcklet med ett lysande vitt öga. Huuu.

Annars är det ganska fint i naturen.


Trots snöoväder. I maj!


Och nej. Solnedgången är inte fotat i dag. Men den är fin i alla fall.


Nu har den andra tonårsdottern tatuerat sig. Jag och maken fick en stjärna var. För man ser upp till stjärnor. Sedan är de gjorda för att se ut som sten. För stenar finns alltid kvar. Att luta sig mot.  Älskade unge!


Med det säger jag "over and out"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar