tisdag 5 april 2011

Rädda liv....

....har jag lärt mig i dag. Igen. För vilken gång i ordningen vet jag inte. Men jag vet att det är bra att träna. Regelbundet!
I dag fick jag stifta bekantskap med MiniAnne. Henne har jag aldrig träffat förut. De har skiftat i utförande dessa döingar. Genom åren alltså. Från dockan i naturlig storlek. Med käck vindoverall. Till denna. Uppblåsbara. Nakna. Hmmm. Vilka associationer man kan få. Tur hon redan är döpt. Till MiniAnne. Och inte Barbara.


Från en döing till en annan. Tror inte hjärt-lungräddning hade hjälpt där. Inte alls. Men jag ska villigt erkänna att jag hade nog inte provat. Oavsett. Det hade jag inte.
 

Postade ett paket i dag. Ett vinstpaket. Med lite "ta vara på dig självfyllning". Hoppas det passar!


Nästa gång tror jag det blir ett blått paket. Har kvar några småsaker som ska få byta hem. Senare.

1 kommentar:

  1. *s* Nä, livrädda en grävling hade inte jag heller gjort, min veterinärutbildning till trots. :)

    Fast öva på docka hade jag gärna behövt någon mer gång.

    SvaraRadera