måndag 18 oktober 2010

Söndag hela dagen

Rätt hästar sprang inte in först i mål. Det är helt säkert. Vi fick ingen anledning att fira. Ingen travvinst i alla fall. Men ack vad vi firade förlusten! Vi hade så trevligt att vi bestämde där och då att göra om det nästa lördag. Oj, oj, oj.....

I dag har jag inte firat. Inte alls. Har mest bara varit. Började dagen med en rejäl sovmorgon. Man blir trött av att chatta mitt i natten. Det är säkert. Man blir det. Jag blev det i alla fall. Men det var trevligt. Jättetrevligt!

Inte hade jag räknat med att solen skulle vara anledningen till att fönstren inte blev klar. Men det var den. Jag putsar inte fönster när solen ligger på! Himla otur att vissa fönster har sol på sig större delen av dagen. Attans liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar