tisdag 20 juli 2010

Nja...

....det fungerade väl så där att träna först och sedan gå på promenad. Tv:n är oftast upptagen kvällstid så träningen på brädan sker under förmiddagen och jag vill helst promenera på kvällen. Får helt enkelt skaffa mig lite mer disciplin, vart finns det att köpa?
I dag står målning av vindskydd på schemat, tråkigt men det måste göras. På eftermiddagen blir det en tur till en stan inte helt nära oss för att bråka lite. Jag tycker verkligen inte om att bråka men nu verkar det inte finnas något annat alternativ. Ena tonårsdottern köpte en mobil i fjol som det bara har varit fel på, samma fel. Vi har lämnat in den på lagning flera gånger (flera gånger är för mig mer än tre) utan att felet har blivit åtgärdat. Sist vi lämnade in den bytte de faktiskt ut en del saker, typ halva telefonen, men samma fel var minsann kvar! Nu har jag tröttnat på att åka alla dessa mil fram och tillbaka utan resultat. I dag får de antingen ge tonårsdottern pengarna tillbaka eller en ny telefon, så det så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar